Voor het maken van een afspraak kunt u online een afspraak inplannen via onderstaande button. Afspraken aan de balie worden niet gemaakt in verband met de privacy.
Telefonisch kunt u voor het maken van een afspraak bellen tussen 8.00 en 11.30, mocht u alleen vragen hebben, dan is het verstandig om later op de dag te bellen. De assistente zal bij het maken van een afspraak vragen naar de reden waarvoor u de afspraak maakt. Zij kan dan een inschatting maken hoeveel tijd er voor het consult gereserveerd moet worden.
Een afspraak bij de huisarts duurt 15 minuten. Heeft u meerdere klachten of vragen? Dan kunt u dit aangeven bij het maken van de afspraak.
De afspraken bij de praktijkondersteunster duren meestal 20 minuten afhankelijk van aard en klachten.
Wat doet u als u een afspraak wilt afzeggen?
Het kan gebeuren dat u de afspraak niet door kunt laten gaan. Belt u in dat geval ten minste 24uur van tevoren af (in het weekend kunt u een bericht via het online portaal sturen). Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden.
Wat gebeurt er wanneer u niet tijdig afzegt?
U ontvangt bij het niet verschijnen zonder bericht een rekening ter hoogte van 15 euro (deze rekening wordt niet door de zorgverzekeraar vergoed en dient u zelf te betalen).